UNDERBART!

Helt underbart fantastiskt väder ute. =). Tog en sovmorgon till 9:40. Skulle kunnat sova ännu längre men kände att jag inte ville sova bort denna fina dag. Istället gick jag upp och åt frukost sen stack jag ut och sprang. Konditionen är inte den bästa och om 2 veckor ska vi springa cooper på idrotten, bäst att träna lite kände jag.

Har precis ätit lunch och nu ska jag börja plugga geografi och vänta på att EmmyPemmy ska ringa. Vi ska planera morgondagen. =)

skriver mer sen ! Puss ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är, lika duktig som jag som också tänkt börja springa lite:) Vi ska också ha cooper snart:P

2008-04-29 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0