VILKEN VECKA !

Jag kan bara säga... OJOJOJ vilken vecka ! =)
Visst det var en tuff vecka också, inte det enklaste att vara värd åt några kräsna tyskar, men shit vad kul vi haft det endå =)
Kommer aldrig aldrig aldrig glömma det här utbytet.
Igår var vi vid Lillsjön på Lillsjötpppen och grillade, drack och hade askul =) Kul med gitarr och sång.Riktiga sommarkänslor. Härlig kväll.
Det var lite sorgligt att säga hejdå till tyskarna trots att de vart rätt jobbiga. Man vet ju aldrig om mamn kommer träffa dem igen.

Emmy sov hos mig och vi lagade mat, dansade mitt i natten =) haha Emmy är så cool! Glad att jag lärt känna dig!
På morgonen fick vi båda lite dåligt samvete så vi tig en promenad och plockade skräp vid Lillsjön haha snacka om borta vi är. Men det är ju bra att vi tar hand om vårt kära Kungsängen. Vi fick en liten slant för burkarna haha vi gick till Konsum och köpte bullar och sen har vi planerat lite för i sommar, Då jag, Emmy och Becka ska till Gotland. Vi har även anmält oss till Vår ruset den 4 Juni. =)

Kul med planer!

Nu ska jag städa mitt rum och se till att jag får ngt gjort.

Skulle egentligen till Sofia ikväll på hennes 18 års fest men efter att ha festat i 5 dagar i rad får det vara nog.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0