Wihoo

Haha köttbullar, potatis och brunsås var inget för tyskarna, Dom petade och skrattade haha snacka om pinsamt för oss som lagat. Men jag håller med det smakade inte sådär jättebra. ;) På  kvällen stack vi till Villan i jakan. Chillade lite men vi visste att de skulle bli en lång tisdag så vi tog näst sista tåget hem.

Igår blev en tuff dag haha .. Vi gjorde nästan hela Stockhom på 8 timmar. Liiite trött man var efter det. =P. Stadshuset, Storkyrkan, Gammlastan, färja över till djurgården, Skansen sen Vasamuseet. =). Härligt väder var det så jag tror alla fick lite färg igår. På kvällen stack vi hem till Erkki och "kollade fotboll" och kollade på filmen från när vi var i Tyskland som Benni gjort =). roligaste va när vi sjöng Mamma Mia shiit =) haha
Sen stack vi till Lillsjön! Erkki fick för sig att vi skogsvägen var närmast. Så det blev en LÅÅÅÅNG promenad i kolsvart mörker, Lerigt var det också. =P Vi var på Lillsjötoppen och tänt brasa. Jättemysigt men jag, Emmy, Franzi och Ariane gick hem rätt tidigt för vi ska jju ha våra presentationer idag =P Braa 50 min kvar sen är det över ska bli så skönt ! =P


´Önska mig lycka till =P  Puss

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

lycka till! (:

2008-04-23 @ 08:27:35
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Ellinor

Låter som att ni har det trevligt:)
Hoppas redovisningen gick bra:) puss

2008-04-23 @ 14:22:29
URL: http://www.Ellanpellan.blogg.se
Postat av: Amanda

Lycka till, hoppas det går bra :)

2008-04-23 @ 14:22:31
URL: http://kokorochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0