23 december

Nu har jag jobbart klart för i år, känns himla bra :). Igår träffade jag Max i stan efter jobbet och jag köpte min sista julklapp som var till pappa. Vi gick in på Akademibokhandlen och jag har aldrig varit med om en längre kö, den var typ över hela butiken och jag överdrivert inte! Det är helt galet med folk i stan så här innan jul och alla är stressade och springer runt som yra höns. Sen tog jag och Max en tripp upp till hans lägenhet och vi övade inför det traditionella julframförandet. I vår familj har vi alltid så att alla måste uppträda med ngt, hihi ganska kul faktiskt. Dock kan jag inte säga vad jag och brorsan ska göra för det är hemlighetsstämplat fram till julafton ;).

På kvällen gjorde jag och mamma julgodis :) Lite mer julkänsla börjar dte allt bli :)

Jag ska snart ta en promenad i det fina vädret upp till Centrum för att träffa Emmy.

Ikväll blir det minijulafton hos Lundbergarna :)


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0