30 December

Dålig updatering, jag vet! Men har haft ganska mycker för mig och inte hunnit skriva. Här kommer en kort resumé från den senaste veckan iaf..

Julafton var super mysig men gick otroligt fort. Juldagen blev en kväll att vilja få ogjord, slutade inte så jättebra, då man blev utslängd från krogen för första gången och här kommer det pinsama! FRÅN TERRASSEN!!! Den vakten visste nog inte hur man har kul. :P

Nu är jag iaf i Korpikyllä, jag åkte med nattåget i lördags. Vilket blev en seg resa och jag hann träffa en del skumma människor. Här uppe är all som vanligt, förutom att Robban inte är hemma.. Imorgon är det sista dagen på året, känns mycket märkligt! hur kan det ha gått så fort?

Okej denna läsning kanske inte blev den bästa men skriver mest för att komma ihåg själv ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0