En helgrapport

Fredagens utgång blev lyckad. först vare förklrök hos mig, vi var väl runt 15 pers. Vi taggade till och stack in mot stan vid 10. Vi gick till ICE. Jag vet inte vad jag ska tycka, det var kul men det tog rätt lång tid innan det blev drag på dansgolvet. Annars var det en bra lokal men människorna där var lite skumma =P. Vi hade kul iaf.

Lördagen blev tuff, vi gick och la oss halv 5 på morgonen sen gick jag upp 10 för jag skulle till jobbet. En seg dag, jobbade 12-20. Sen kom pappa och hämtade mig och jag körde hem, första gången jag var på motorvägen sen tränade vi att köra i villoområde och parkera. Riktigt kul när körningen går bra.
När vi kom hem började jag och pappa kolla på Beck, men jag var så trött och jag gick och la mig. Blev väckt av Elli som ringde klockan 12 och jag började snacka i sömnen haha, jag pratade om klockan och hon fattade ingentiing. Ett tecken på att man sovit alldeles för lite. =P.
Inte nog med det så ringer nån kille halv 4 och väcker mig igen, någon som heter Olle och ville att jag skulle komma till Viper room! Han påstår att vi träffats på krogen.. Men nej jag har aldrig träffat ngn Olle på krogen så jag sa godnatt!

Idag har jag också bara jobbat, sitter och väntar på att Wallander ska börja igen :)


Hörs mer imorgon! :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

haha du minndes ju inte thailändaren heller så... ;p

2008-12-07 @ 22:24:34
URL: http://lininda.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är bara att tacka och ta emot när någon ringer sådär ;) killarna står på rad :D

2008-12-08 @ 07:34:41
Postat av: mimmi

hahahaha skönaste ju ;p

2008-12-15 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0