Lördag

Sovmorgon sen var det dags att bege sig till arbetet. Träffade Becka på bussen och hon skulle också jobba så vi tog sällskap :) På jobbet var det ovanligt lugnt, cheferna trodde vi skulle sälja ybermycket idag men det blev tvärtom, istället stod vi och glodde på varandra typ ;). Mamma kom och hämtade mig när jag slutat, när jag kom hem var Joel, Max  och Morfar hemma så vi satt och småpratade. Jag och Morfar ska börja ett nytt projekt, nämligen sätta in alla miljoner, miljarder foton min mormor tagit på oss när vi var små :). Så nu har jag något att ägna tid åt på jullovet.

Eftersom att min DVD är trasig så kom min käre broder Max med en glad överraskning! Nämligen att jag kan få hans DVD för han har köpt ett nytt biosystem :) Wiihooo !!! Nu kan jag se OC dygnet runt! TACK BRORSAN!

Nu ska jag gå och sova för imorgon blir det att sälja julgranar för handbollen klockan 11-13 och sen jobba 17-23. Ha det bra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0