OC och julmys

Igårkväll stack jag hem till Lundbergarna. Alltid lika mysigt men det blir inte lika ofta nu förtiden för jag har så mycket annat för mig, tyvärr.  Jag och Amanda skulle egentligen kolla på Greveholm som vi alltid gör när det närmar sig jul men filmen är på VHS och alla deras VHS filmer gick sönder när de flyttade. Som tur var hade jag lånat första boxen med OC av Emma så vi började kolla från avsnitt ett. Jag har aldrig kollat på OC men är totalt ner kärad i serien nu. Jag vill bara fortsätta kolla. Nu förstår jag varför alla var galna i den serien för nåra år sen när det gick på TV ;). Så det blev en helkväll framför OC och hemmabakt julgodis :). Sen sov jag där för jag orkade inte gå hem.






Sitter hemma nu och ska till skolan om en timme, i eftermiddag blir det körlektion och så ska jag och mamma hitta ett lucialinne till fredag :)


PUSS<3

Kommentarer
Postat av: madde

Haha visst äre bra :) de och one tree hill är typ kärlek ;) <3

2008-12-10 @ 09:29:33
URL: http://honmadde.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var kul ^^ vi får se mer någon annan gång<3 Blev förvånad att jag sett så många av dom första avsnitten, det visste jag inte haha xD puss<33

2008-12-10 @ 14:53:51
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0