Onsdag kväll

Kom precis hem från stan, jag träffade Madde. Vi åt i Kungshallen, wook som jag alltid tar mumms :). Sen gick vi runt i stan och kollade in olika inredningsaffärer. Det är så kul tycker jag och man hittar alltid så mycket man vill ha :). Vi kollade även in NK´s julskyltningar, det är alltid så stämmningsfullt, men vart är snön?

Sen tog vi en fika på Waynes och snackade en massa, det var så kul för vi har intre setts på jättelänge :) Kul att vi hittat tillbaka till varandra. På fredag ska vi ut :)

Nu ska jag tråkigt nog städa för det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten och mamma kommer hem imorgon så jag ska nog fixa till det lite så hon blir glad :)

Skönt med inte så mycket plugg den här veckan!  


See yaaa <3

En bil på mig och Maddis sommaren 2007 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0