Sjukling

Jag har blivit sjuk precis som alla andra är just nu känns det som. Jag har ingen ork att gå till skolan imorgon, jag hade tänkt ta det lugnt och vila upp mig och kolla OC men nu äre så att min DVD har pajjat väldigt lägligt?! och min data vill inte ge ifrån sig ngt ljud! Jag är arg och frustrerad!

Jag har vart i stan idag med Emmy och åt middag med Madde  och Carro, vi åt i Kungshallen och det var mysigt och kul å träffa ännu en till norrlänning. Sen gick vi lite i Gallerian och kollade julklappar. jag måste börja handla mina julklappar snart för jag har ju så många att köpa till.





Jag förstår inte ditt problem. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag försöker göra allt rätt, men för dig är allt jag gör FELFELFEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0