Söndag

Igår jobbade jag till 5, stod i driven hela dagen så jag var rätt trött när jag kom hem. Sen stack jag hem till Carro där det var förkrök men jag skulle vara nykter egentligen men drack nån drink iaf. Sen stack vi till Sport baren i K-ängen för det skulle vara drag och många UBG-människor där men drag vet jag inte om det var men UBG-människor fanns det gått om ;). Det kändes som om man gick igenom skolkorridoren typ.
Jag stack hem redan klockan ett för jag var trött och nykter och det var inget kul.

Kalle skulle egenligen kommit imorse och hämtat sin väska för han skulle åka hem idag. Men när klockan var halv 10 så ringde jag han och undra vart han var ngnstans, men då sa han att det hade blivit lite för mkt igårkväll så han skulle åka direkt från Nacka till Arlanda utan sin väska :P. Jaja han får klara sig utan sina grejer tills jag åker upp till Happis den 27:e :)

Idag har jag och Amanda kollat OC och bara tagit det lugnt. Första dagen jag inte har ngt inplanerat på mkt länge, sååå sköönt!

Nu är det julstämmning hos Lundbergarna, Julmusik, Julpyssel och tomtarna börjar plockas fram :)

Ikväll blir det Wallander Hemligheten tror jag den hette ikväll :)

Ha de bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0