Torsdag

Sitter och dricker mitt Earl grey te och äter min rostade salamimacka.

Joel gick precis, trevligt att umgås med sin käre bror på hemmaplan igen. Annars har dagen varit soft. Jag och Becka åt lunch i skolan och sen stack vi och Emmy till stan och köpte några julklappar men ack!, det gick inte så bra idag heller. Jag hittade iaf en till syrran, moster och Joel. Resten får jag panikköpa på tisdag.

Jag måste  bara berätta en lite småkul sak som hände när vi var i stan idag. Jag, Becka och Emmy var inne på Åhléns och försökte hitta en killparfym och vi alla tre var ute efter en doft som nästan alla killar har och som är såååååå tilldragande. Vi gick runt jättelänge och letade och letade efter den rätta doften och jag trodde jag hade rätt varje gång men ack nej. Tillslut tror jag att vi hittade den och det var Hugo Boss någonting och då kom jag på en så bra idé! Jag har ju alltid velat döpa mitt barn till Hugo om jag får en pojke och det skulle ju faktiskt vara ganska passande. Eftersom att killen jag SKA hitta en vacker dag lär använda en Hugo Boss parfym, så har jag en bra bakrgrund till varför just mitt barn ska heta HUGO :) haha lång historia men men Emmy hittade en god Björn Borg parfym så varför inte döpa barnen till Hugo och Björn ;)

En sak jag och Emmy lärde oss på Åhléns parfym avdelning var att deodoranterna var billigare än parfymerna så man kunde luras lite av priserna. (ACKTA EMMY DET KAN VARA EN DEODORANT!!!)

För övrigt har jag vart helt i mina OC-drömmar haha ;) jag tror det blivit lite för mkt OC på sista tiden, jag börjar till och med drömma på engelska haha detta har gått fö långt men vad ska man göra när man är helt fast! :) haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0