Torsdag

Sitter och försöker läsa lite ur filosofiboken, men den är sååå tråkig så jag har redan glömt allt jag läst. Ska bli så himla skönt när den här kursen är slut :)

Många tankar som snurrar runt i mitt huvud nu förtiden är FRAMTIDEN. Vad ska hända efter gymnasiet?, Vad vill jag göra?, Hur vet man om man väljer rätt?, Tänk om jag missar något?, Vart vill jag bo?... Shiit jag får typ smått panik när jag tänker på det. Ibland när jag tänker på det kan jag känna mig helt säker på vad jag vill göra, ibland är det flytta till Luleå, ibland Linköping, ibland är det att jobba ett halvår och bo hemma... det finns så många alternativ och hur vet man vad som är RÄTT & BRA för en?

Tiden går så fort och studenten närmar sig med skrämmande steg!

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0