15 Januari :)

Igår var jag lite bekymrad över vissa saker som jag gått och tänkt på sen söndags.. Men allt kändes mycket bättre efter jag pratat med Calle :). Jag blir så glad när jag pratar med dej ! du får en alltid på så bra humör. Livet blir som enkare på något vis.  Tack !

Idag började vårterminens schemat vilket betyder sovmorgon till halv 12. Men jag sov till tjugo över 9 sen studsade jag upp och stack ut och sprang en liten runda. Kändes tungt ! Usch vad otränad jag är. Men det ska bli ändring på de.
När jag kom till skolan började jag å tjejorna att plugga inför psykologiprovet som jag inte kunde så där jättebra. Men efter 2 timmars plugg och kaffe i cafét med Emma så kändes det som jag kunde det ! Provet gick hyffsat tror jag :)

Efter skolan gick jag och Emma hem till mej och gjorde fruktsallad. MUMS :) Vi pluggade Svenska antiken. det var jättesvårt i början att hitta i den där äckliga boken och det var 100 namn att hålla reda på. Men oj så kul vi hade haha ! :) det tog oss tre och en halv timme att gå igenom alla 27 frågorna, fast om mna räknar bort alla skrattatacker vi hade så kasnke vi hade vart klara på lite kortare tid :P
Vi var rätt trötta efter pluggandet så allt vi läste blev fel tillslut :P (SCHEMA)haha !


Har egentligen tyska läxa tills imorgon också men jag pallar inte plugga mer så jag kanske hoppar första lektionen imorgon ! Men vi får se hur jag gör ! :)

Dagens från Clara ! Puss och Hej !

Kommentarer
Postat av: Emma

Känns som att det kommer bli omöjligt att glömma denna pluggdag XD SCHEMA :D hahaha, jag glömde fan att skriva om vår fruksallad ;)

2008-01-15 @ 21:09:14
URL: http://saknartiden.blogg.se
Postat av: mimmi

Vad hurtig du är! :D Säg till nån gång, så kan vi dra ut och springa tillsammans :D

2008-01-16 @ 16:15:14
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0