Handbolls DM

Igår kollade jag och Mimmsan på Handbolls Em, Sverige- Slovakien..(Skrev lite fel i senaste inlägget). Sverige vann ! Wihoo :) Sen åt vi lasange och gick på Power yoga pass i Lillsjöskolan. Men vi båda kom fram till att yoga inte var ngt för oss! USCH man typ dog i alla kostiga ställningar och andningen var ju som värst ! ORKA lyssna på när alla andas.. :P

Idag kom jag OTROLIGT nog upp klockan kvart över 7. Gick på första lektionen Praktisk Etik. Jag lärde mig INGENTING. Sen vare indrott ci spelade typ "toppsboll".. haha de var lite underhållande. Sen var det lunch och sen stack vi iväg till Nacka för att spela handbolls DM. ACK ACK så gick det inge bra denna gång heller med Nacka. Dom är grymma så är det bara. Inget resultat nämnt. haha. Jag blev riktigt sugen på att börja täna handboll igen =). Ska ta kontakt med tränaren nu i veckan och kolla om jag kan få vara med och träna redan nästa vecka.

Jag och Carro blev jätteglada när vi fick beskedet att vi får åka med till TYSKLAND :D:D WIHOOO !! En vecka i tyskand och lära känna nya människor! DOCK ska vi också göra ett stort arbete när vi är där också men men de kan bli rätt kul ändå. Fast jag gruvar mig lite inför den stora redovisningen som vi ska ha på engelska men om man tar allt på KUL så går nog allt bra. Man kan ju inte göra mer än sitt bästa lixom :) Så vecka 11 bär det av till Tyskland och vecka 17 kommer tyskarna till Sverige.

Vårterminen kommer bli rätt kul tror jag ändå :)

V. 4-5 valiga skoladgar
V.6 Madde kommer till Stockholm+Semeldagen haha
V.7 Fira Johans födelsedag + Alla hjärtans dag
V.8 Sista veckan innan LOV. NORRLAND (Emmas födelsedag)
V.9 SPORTLOV OCH NORRLAND (Mimmis födelsedag)
V.10 Vanlig skolvecka
V.11Tysklandsresan+ Emma, Natta och Malin till Californien+ Carro 18 år!
V.12 Sista veckan innan PÅSKLOV (Tjejorna hemma igen)
V.13 PÅSKLOV
V.14-16 Valiga skolveckor + Malin 18 år
V.17 Tyskarna kommer till Sverige
V.18 Lediga torsdag-söndag
V.19-20 Vanliga skolveckor + Emma H 18 år !
V.21 Calle kommer till Stockholm
V.22-23 Sista skolveckorna innan...
24. SOMMARLOV !!! :) (Bara 1 år kvar på UBG)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill åxå åka till tyskland :D haha men du gumman ska du va en vecka i norrland eller ?

2008-01-21 @ 23:26:05
Postat av: mimmi

Det känns som vårtermingen kommer gå fett fort :O :D

2008-01-22 @ 15:33:11
URL: http://miikaelaS.blogg.se
Postat av: Emma

Jissus, vad jag har missat inlägg :O OMG, men nu är jag på g igen ;) haha.. nej jag har inte glömt älgen :P XD

2008-01-29 @ 20:36:58
URL: http://saknartiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0