Nyheter från Clara-världen !

Okej dagens nytt från Clara..
Vaknade halv sex på morgonen av att jag drömde värsta mysko drömmen som jag egentligen bara önskade vore sann men NEJ, det var det inte. Blev  jätte jättebesviken. Låg och tänkte en halvtimme på de jag drömt sen somnade jag om. Vaknade av väckarklockan kvart i nio och kände att jag bara ville sova vidare ! Satte på snoze och somnade om.. efter andra signalen gick jag upp.
Det är så himmla skönt att vara ensam hemma på morgonen tycker jag! Jag måste nog ha världens sämsta morgon humör, just därför är det skönt att slippa irritera sig på ngn. :)

Första lektionen idag var Info o Layout! Första gången vi hade de. Helt okej verkar det ! Vio gick igenom hur mna använder word haha ! Skönt att man äntligen får känna sej smart i skolan :)..
Sen var det företagsekonomi, jag och Burre sprang runt som tokar med vår undersöknings blankett. Rätt kul hade vi :) men tillslut orkade vi inte fråga några fler så vi fyllde i dom sista själv :P Det blev en kaffe idag också :)
Sista lektionen var matte då vi hade diskussion om hur vår mattelärare skött sej det första halvåret av matteB. Känndes bar att alla fick säga vad dom tyckte men jag tyckte SÅ synd om henne. Det kan ju inte kännas bra att få så mkt dålig kritik av sina elever!

Efter plugget trog jag och Towe till Bro simhall och simmade ;) (vad annars lixom?) haha!  Det är inte så ofta vi träffas längre så vi snackade på som bara den :) Supertrevligt ! har verkligen saknat dej och våra pratstunder !
Nu sitter jag här ! fast egentligen borde jag plugga geografi inför läxförhöret imorgon ! :)

Det var allt för mej ! puss på magen ! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0