Söndag !

Igår var jag i stan med EmmaPemma. Jag var ute eftre jeans och vi gick in på SALT och Emma tod fram ett par och jag bara haffade en storlek som såg bra ut och testade och dom satt perfekt ! Blev så glad att jag bara köpte dom :). Så skönt att hitta de man vill ha på en gång. Vi strosade runt lite och jag hittade lite små saker och Emma köpte rött ris till sin mamma. Det var i en Thailänsk butik och där inne luktade det inte rosor precis. Men konstigt nog så vande man sig rätt fort med den stinkande stanken :P

Sen gick vi till Muffin Bakery som vanligt :) ! Det är vårt absoluta favorit ställe och igår var det rätt knökat med folk. ( visst fler än vi som gillar stället). Den hrä dagen erbjöd många skratt som nästan alltid när man är med Emma. (Du har väl inte glömt älgen???:P) hahah.. 

Sen bar det hem till gammla Kungsängen igen... Mötte Lina Andreas och Max på stationen. Dom skulle hem till oss och käka middag. Sen kom moster, Anders och Olle också :). Vi åt god middag som mamma lagat och sen kollade jag, Max oxh Andreas på handbollsmatchen mellan Sverige-Frankrike. SÄMST match ! Sverige spelade slarvigt, hade dommarna mot sig många gånger och Frankrike spelade väldigt bra. Men ack ack! Hoppas dagens match mot Slovenien går bättre. Nu måste Sverige vinna för att ha en chans att gå vidare. 

Idag vaknade jag 10.20.. Rätt sent för att vara jag. Gick upp åt frukost. Kollade Summerland och efter de bestämmde jag mig för att gå ut i det fina vädret. Solen sken, klarblå himmel och vindstilla :) Man kunde nästan tro att det var vår ute. Fast man ska inte låta sig luras för det är bara Januari och Februari är ju de n kallaste månaden på året. SUCK ! vill bara ha sommar och soliga dagar nu ! ÄR trött på Kalla, mörka, dystra Sverige ! Max och Joel har börjat planera att resa i Februari ! Och OJ vad avis jag är !

Nu är jag hos pappa. Jag har bakat Cocosbollar a la special, med blockchoklads överdrag och rullade i cocos :) MUMMS vad goda dom blev !.
Snart ska jag se matchen, efter de blire väl träning i Lillsjöskolan och sen kanske lite plugg.. om jag orkar :P

Pussilitussmussiliruss ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0