Tuff dag

Började halv 9 imorse. SUCK ! hade jättesvårt att somna på kvällen. Jobbigt Jobbigt !
Dagens lektioner var följande: Info Layout, Företagsekonomi B, Geografi.. Sen så skulle jag och Carro egentligen ha Internationella realationer som sista lektion. Men ACK NEJ! vi var typ inte välkommna där för kursen var för sam sam elever och inte sam ekonomi elever ! Jag och Carro fattade ingenting ! Och jag fick panik, jag har inte tillräckligt med induviduellavals poäng ! kommer få jättemycket plugg i trean, för jag vägrar läsa engelska affärskommunikation. :(

Sen drog jag hem till pappa en sväng. Blev glad för jag hade fått ETT brev på tiden jag vart hos mamma. haha och det var från Kalle ! Blev superglad ! han hade skickat en bild från förr förra sommaren när dom va i STockholm och hälsade på mig. NOSTALGII ! haha bilden påminnde mej iaf om roliga sommar dagar och så läser man i tidningen att en ny STORM är påväg över Sverige ! HÅLL DEJ INNE ! haha media alltså att dom alltid överdriver ! eller det får vi väl se imorgon :P

Sen fick jag skjuts av pappa till jobbet (coop). Många kändisar som va och handlade idag. Minst halva Kungsängen. haha.. Kom hem för en kvart sen och nu är jag helt trött i huvudet ! Höll på att dö av hunger påvägen hem. Aja nu ska jag och Emma bestämma ngt för morgondagen och sen prata med Kalle och sen SOVA ! ska bli UNDERBART!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

aaa, det gör jag :) får se hur länge jag pallar hålla på ;P haha
JA det måste vi verkligen göra :D haha!

2008-01-19 @ 15:28:05
URL: http://envanmedenbil.blogg.se
Postat av: Madde

Vart de någon storm gumman? ;)

2008-01-19 @ 18:24:25
URL: http://honmadde.blogg.se
Postat av: thowe

va!! wuhuuu! tack! :D
puss

2008-01-20 @ 14:08:05
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0