Friday :)

Skolavslutningen blev riktigt lyckad! =). Middagen hos Sofia var supermysig, fast det var bara jag som var taggad på att gå ut så det var ju lite synd. Emma skjutsade mig till stationen så  jag kunde möta upp dom andra som skulle ut. Tack för hjälpen <3hihi det gick lite vingligt till. På tåget satt typ halva Kungsängen, och alla drog till Klubb Onsdag. Riktigt kul var det, fast många blev utslängda. Vi som var kvar hade iaf askul. Det spelades svensk musik hela kvällen typ =P men det gjorde inget för alla gick igång haha =P.

Vi var hemma halv fem och då blev det köttbullar och plättar i micron hemma hos Emmy haha. Det finns inget bättre när man är i behov av fyllekäk. Vi var iaf Supernöjda med kvällen.

Igår var dagen asseg! Sov typ 5 timmar på dagen. Var en sväng förbi Lundbergarna och kollade på gamla filmer från när vi var små och spelade kort.

Idag har jag lite ont i huvudet, kanske har sovit för mycket. bara 6 dagar kvar tills jag åker till Norrland nu =). Wiie!

Nä, nu ska jag ta tag i dagen! Kanske åka in till stan och köpa Ellens studentpresent? Ikväll blir det iaf Håkan Hellströ på Gröna Lund =) WIEEEEEEEEE =)

Have a nice day !<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hmm, den är imorrn klockan 10.40 ;D Be there ;)

2008-06-13 @ 11:17:28
URL: http://miikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0