Heej !

Härlig dag !

Idag har jag hunnit med mycket! Först packat ihop alla grejer till pappa och sen kom han och hämtade upp mig. När jag kom hem till pappa stod Kerstin och lagade mat redan klcokan 11 för vi ska ha grillfest här ikväll. Jag och Joel stack ner till skolan och kollade på när treorna sprang ut. Tänk nästa år är det VI som står där! Helt otroligt. Vädret var underbart och solen har gassat hela dagen så jag Joel, Emmy, Emma och Simon gick till Lillsjön och badade. Premiärdoppet i Lillsjön var mycket skönare än i Mälaren.

När vi kom hem började jag baka rabarber/hallonpaj till gästerna. Vi har precis ätit dom och de blev faktiskt goda. Fick mycket beröm för dom iaf =). Kerstins mat var helt underbar. Mumms! Nu är jag mätt och belåten och sitter på övervåningen och här är det bastu vill jag lova! Jag och Joel har bytt rum för han hade tydligen inte orkat bädda sin säng igårkväll så han ockuperade mitt rum. Men det sprlade ju inte så stor roll etfersom att jag ändå inte hade något i mitt rum och de är ju likadana fast spegelvända. haha INTRESSANT FAKTA! =P.(NOOOT)

Emmy har dragit till Karlstad :( Buhuu! men hon är hemma på lödag igen för då ska vi och några till åka ut till Skärgården. Det ser jag mycket framemot.

Nu ska jag gå ner och checka läget!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0