Hej Hej Hemskt mycket Hej!

Idag har vädret varit något sämre, man har ju blivit så bortskämd nu med så mycket sol. Dagen har bjudit på en tripp till broder Max i stan. Vi åt lunch och fikade. Mycket trevligt, men fick då kritik av min brorsa att han tycker att jag skriver som en fjortis i bloggen. HAHA.

Efter trippen till stan gick jag till skolan helt själv och städade skåpet och jag kan ju säga att det inte var en levande själ där förutom vaktmästarna. Stack sen hem till mammsen och hämtade några saker jag glömt. Träffade på Emelie. hon har ju flyttat tillbaka till Kungsängen nu och bor i porten brevid mig. Jag måste upp och hälsa på henne innan jag drar till Norrland.

När jag kom hem till pappa var det skogsbrand vid Lillsjön. Det rykte som bara den. men jag tror dom fick ordning på det, men ändå LÄSKIGT! Usch usch hoppas nästan på att det blir lite regn snart men helst inte imorgon för då har vi skolavslutning. Jag ska även gå och kolla på min kusin Olles avslutning 8:20 på morgonen. Det äör ju så sött och kolla när småttingar sjunger. =).

Om en timme ska jag möta tjejorna vid konsum och vi ska inhandla mat och äta middag sen kolla forbollen =). Vi blir några stycken hemma hos mig. Måste passa på när man är hemma och kan träffa alla.

PUSS!!! HEJA SVERIGE

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi får se till att heja sverige till vinst ;D

2008-06-10 @ 17:14:59
URL: http://miikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0