INGEN MER SKOLA =)

Kan ni tänka er jag har ingen skola förrens skolavslutningen som är nästa onsdag. Visst det känns lite onödigt att vänta så länge för att få lov men endå nuhar jag ju som lov endå =).

Idag vaknade jag av att pappa ringde halv 8!!! Kunde inte somna om så jag traskade upp istället. Jag har börjat packa lite grejer eftersom att jag ska flytta hem till pappa på torsdag. Nu sitter jag här men ska strax fixa dagens picknick till vår utflykt som jag, Emmy, Becka, Crippen ocn Nima ska göra. Vi ska ut ed Crippens båt och sola och kanske att det blir ett premiärdopp i Mälaren. KANSKE KANSKE! haha =P Ska bli supermysigt iaf. 

Imorgon ska jag, Emmy , Becka, Carro, Mimmi och Malin springa Vårruset på djurgården. Ska bli kul. =). Joel kommer hem imorgon också. Wiiiie =). 

Nu ska jag börja göra min pastasallad till utflykten.

Puss och Kram och ha en bra dag! SOLA JÄRNET! 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ingen skola, gud så härligt! Nu blev jag avis:P

2008-06-03 @ 16:09:26
URL: http://beckooo.blogg.se
Postat av: Mimmi

yeaah :D det ska bli najs ^^

2008-06-03 @ 16:37:57
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0