Lycka!

Idag har jag vart och kollat på Ekhammarskolans sommarshow. Den var superbra och jag fick flashbacks, känndes som att man gick på högstadiet igen. Alla som var med i showen var jätteduktiga. Fast fjortisdansen var väl sisådär, fast som sagt ingen sommarshow utan rumpskak.. haha. =PK'änndes lite konstigt att se 92:orna så stora. Dom har ju alltid varit så små men nu ska även dom ut i "stora världen" och börja gymnasiet och lämna ekhammar.

Sen stack jag och Thowe till Gröna udden och solade och åt vattenmelon. Känner nu att jag brännt mig. Sen stack jag, Emmy, Becka och Amanda till Outlet och hälsade på Joel som jobbade sin första dag på MAX igen. Sen köpte jag nya hörlurar till mp3´n och en ny kalender. Så nu har jag fullt upp att skriva in allas födelsedagar=).

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker till Norrland och Haparanda =). Funderar på att bjuda in alla kompisarna på grillkväll i helgen som en liten "hejdå" middag. Buhuuu kommer sakna alla vännerna. 7 veckor utan dom kommer bli tufft men jag vet att jag kommer ha det super i Norrland, ingen tvekan. =). Emmy och Rebecka kommer ju upp en vecka också. Wiiie =).

På onsdag är det skolavslutning och efter det blir det middag hos Sofia och sen FESTAFESTAFESTA!! =)

Snart kommer Emma hit och vi ska kolla på film, äta godis och mysa =).

Ha det så bra sålänge! <3


Kommentarer
Postat av: THOWE

tack detsamma sötnos! längtar till onsdag :D

2008-06-09 @ 20:28:19
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0