Norrland!

Nu är jag i Norrland efter en mycket lång resa... Känndes som evigheter men nu är jag äntligen här!

Tack för i förrgår kväll/natt alla som var hemma hos mig och grillade och sedan gick ut. Kvällen var kul fast visst hände saker som kasnke var mindre roliga också. Tänker på dig Emmyguuurl :P haha jaja det var roligt så länge det varade. Slapp ta nattbussen hem, åkte taxi med Johan och Chompa istället. Skönt fetersom att jag skulle upp tidigt för att hinna städa, packa och till flyget.

Idag är det midsommar och det betyder PARTY!. Halv sju kommer det en massa folk och vi ska äta god middag och sen parta järnet hela natten!

Jag bor själv i en ministuga =) Elli hade gjort ordning den åt mig så det är supermysigt där nu =). Allt är kanon förutom att jordgubbarna är slut i hela haparanda haha =P.


Ha en bra midsommar alla!! Kommer sakna er alla de här 7 veckorna =). Jobba bra ! Puss / Clara

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ha det så jättebra där uppe nu ;D Kommer sakna dig här nere!! puss <3

2008-06-21 @ 00:34:51
URL: http://miikaelas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi ses snart där uppe ;D

Puss<3

2008-06-21 @ 15:50:11
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0