Tisdag..

Två dagar kvar sen är bär det av norrut. Sex hela veckor och några dagar blir det där uppe. Ska bli skönt att få lite miljöombyte måste jag säga. Ska bli kul och träffa alla däruppe igen. Wiiie ska bli superkul =P

Idag har jag pappsen och Joel vart på Coopen och handlat inför grillkvällen med kompisarna som är imorgon. Vi har inte bestämt oss än om vi ska dra ut eller stanna hemma och kolla matchen. Jag var jättetaggad på att gå ut men nu börjar jag tveka för jag vill ju se matchen mellan Sverige-Ryssland. Ja vi får se hur det blir imorgon.

Jag måste bara säga det att jag är så himla trött på människor som ALDRIG bjuder tillbaka eller inte ens bjuder på sig själva. Börar bli lite trött på sånna som tror att man ska orka bjuda på sig själv hela tiden och sen bli sur om man någon gång skulle glömma bort dom och sen aldrig behöver ge tillbaka något. Men vafan man måste ge lite också.

Ajaa.. Snart slutar Emmyguurl och då ska vi hitta på något. Vi sa att vi skulle ut och träna men vädret ser inte särskillt lovande ut så det blir nog bara chill =). Sen ska jag äta middag hos mammsen med brorsorna+ Emmy, det kommer bli sista innan jag åker.

Snart kan sommarlovet börja på riktigt ! =) WIIIIEE <3


None
Lite mer än ett år sen. Grillkväll hos mig =) <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja röstar för matchen ;) <3

2008-06-17 @ 19:52:47
URL: http://miikaelas.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vilket sött kort :) var det på 7.0 ernas tid ;)? Jag håller helt med dig på att man tröttnar på folk som aldrig bjuder tillbara !



Ses ikväll sötnos! kommer bli tomt utan dig här hemma :( kärlek

2008-06-18 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0