ÄNTLIGEN FREDAG!

Ja! Nu äntligen är det fredag igen! =). Mördarveckan i skolan är äntligen över, sååå skönt!.

Igår var jag, emma, carro, sabina, tobbe, victor och några kompisar till Tobbe på RIX fm festivalen i Kungsan. Det var faktisk riktigt kul. Mycket folk vare och Jason var ju helt klart bäst men bäst drag var det nog när Patrik Isaksson sjöng "hos dig är jag stark" hahaha. Ja skojjigt vare =).

Nu sitter jag här och har precis fixat mig lite inför kvällen som ska tillbringas hemma hos Emma (hollis). Vi ska vara några tjejer och äta middag, myspys. =).

Dålig fantasi på skrivandet här kommer en bild ist =)

image19
Nattis, Jag och Emma 1 Juni 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0