BAKIS!!

Värsta känslan man kan ha!! Så löjligt irriterande men baksmälla. Känner mig allmänt seg, trött och ful idag och vill inte träffa någon haha =P. Har lite ont i huvudet och är inte alls på topp, sov bara 3 timmar i natt så det kanske förklarar saken varför jag är så seeeg.

Promenerade hem till pappsen vi åt lunch, planterade några blommor och åt bullar =). Riktigt trevligt.Han vill att jag ska med till Norrköping nästa torsdag och kolla forboll och hämta upp Joel men har tyvärr stora provet i geografi på fredag så det sket sig. Kul att Joel ska komma hem iaf! Saknar min käre storebror.

Gick hem till Lundbergarna sen för pappa skulle iväg och jobba. Jag och Kicki satt och fikade och pratade om gårdagen. Sen blev jag sååå trött att jag gick och la mig och sov i 2 timmar, skönt. Men känner mig dock lika trött som innan. Blir nog att jag stannar här hela dagen. Pallar inte dra hem för mamma är ju ändå ute i Skärgården så känns lite meningslöst att dra hem till en tom lägenhet.

Imorgon blir det fest igen på en båt som Sarvins kille har hyrt =). Ska bli riktigt trevligt fast jag är så otaggad på det vita vinet som väntar. Efter imorgon ska jag köra vita veckor fram till sommarlovet.=). Har blivit lite för mycket på sista tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0