Dagens nytt

Hej =)

Äntligen fredag! Eller kanske inte är något att hurra för, för jag jobbar idag på Coop 18-22. Är inte alls sugen på det men det är trots allt förhoppningsvis sista dagen. =) Det ska jag fira ikväll! Shiiit vilken lättnad att slippa skiten!

Började halb 9 imorse med info layout. Jag, Natta och Malin kom rätt långt på vår idé till redovisningen på torsdag. Sen skrev jag och Malin ut vårt geografiarbete, som också var en enorm lättnad. Skönt att nu är geografin avslutad. Vi skulle haft lektion i geografi också men vår lärare kände sig sjuk så vi hade bara ett kort samtal och sen fick vi sluta. Kom hem precis och nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig för...

Jag är jättesugen på kladdkaka, kanske ska baka en som tröst så jag härdar ut mina sista 4 timmar på coop ;).

Sen kanske jag måste börja skriva på sista praktiska etik uppgiften som ska in på onsdag. Får se vad jag känner för.

Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0