Dålig uppdatering

Lite dålig uppdatering men det är för att mitt virusskydd hade gått ut. Men min bror Max var här och fixade det idag så nu är jag redo för aytt skriva lite.

Dagen började med en stadig frukost för att orka med coopertestet på idrotten. Jag sprang 2100m på 12 min. Försämrade mig med 250m sen i höstas. Inge vidare kanske. Men jag hoppas jag kan få mitt MVG i idrott iaf =). Hade muntliga nationella i engelska idag. Jag, Erica och Malin  var i samma grupp. Det gick väl inge vidare, men G iaf och det är väl det jag kan förvänta mig i B-kursen. Så jag är nöjd!

Längtar sååå till Norrbotten nu!!! 38 dagar kvar tills jag åker och 21 skoldagar kvar. Känns ändå inte jättelångt borta men det får gärna gå FORT!.

Inte alls lika varmt ute som det var i helgen. Mamma sa precis att det bara är 4grader ute!! KALLT!

Ledig imorgon men ska till sjukgymnasten och sen plugga inför alla prov som är i veckan. På torsdag är det RIX FM festival i Kungsträdgården. Det ska vi gå på! Helt okej artister ändå.

Nu ska jag packa upp min väska, planera morgondagen och sen hoppa i säng! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0