En lång onsdag

Dagen har vart lång. Skola mellan 8.30-16.00. Jag hann hem och äta sen iväg till Råsunda för att jobba. Många otrevliga och fulla Djurgårdare som var och handlade ikväll. Hammaby vann iaf med 2-0. Jobbade med rätt sköna människor så det var ju kul.

Fick precis reda på att Robban och Julia gjort slut, läste det på Ellinors blogg. Blev lite  ledsen när jag hörde det. Jag och Julia har ju så många planer för sommaren och nu vet jag ju inte hur det blir med det. Men hur som helst hoppas jag att jag och Julia kan hålla kontakten på något vis för hon är så goo =).

Imorgon ska många skriva nationella i matte B. Men inte jag, eftersom att jag ska läsa förlängdkurs i matte. Jag vet att det glädjer mig för stunden men oj vad jag kommer ångra mig i höst att jag inte pluggade klart matte B. Jaja den smällen får jag väl ta då.  Så imorgon blir det ingen skola för min del, men däremot plugg.

Ringde Eva på Coop idag också. Berättade att jag inte vill jobba något i sommar! =). Så nu har jag bara 2 ggr kvar på Coop sen behöver jag aldrig mer jobba där! Om jag inte vill förståss. Men ska bli skönt och slippa det, FAKTISKT!. =)

Just nu känner jag mig som en grillad korv!! Mindre mysigt kan jag lova! Men är så sjukt trött så jag ska nog störta i säng. 

Puss och Kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0