:)

Jag hade faktiskt uppdaterat för någon dag sedan men så upptäckte jag att allt var borta. SKUMT! =P

Dagen har vart extremt seg måste jag säga. Började halv 9, jag klarade tyskaprovet så nu har jag mitt G. Vilken lättnad. Lämnade in sista engelska uppgiften idag också, jätteskönt för nu behöver jag aldrig mer läsa engelska =) Wiiie! Lämnade in sista praktiska etik uppgiften också, Den gick dock inte lika bra tror jag. Kanske bara får G i kursen men jag hoppas på ett VG.

Efter skolan stack jag och Emmy ut och sprang i det fina vädret! Sen lagade vi mat som blev klyftpotatis i ugn, fläskfilé och bearnaise sås. Mumms! Vi åt på balkongen i solen. Sommrigt värre.

Emmy gav mig masage, vilket verkligen behövdes. Tack gummzigull <3.

Becka kom för en stund sen och vi har suttit och snackat, myst och ätit godis. Dom ska sova här inatt för jag är ensam hemma och eftersom att jag hatar att vara ensam hemma så passade det ju perfekt. Imorgon ska vi upp tidigt på Kungsängens station för att få se Kungaparet som kommer på besök =) haha ska bli lite kul. Har bara en lektion imorgon och sista skoluppgiften som är redovisning på info layouten. Sen är skolan över, Jag har till och med städat mitt skåp. Nästa vecka går jag bara i skolan på måndag. Och veckan efter det måndag, tisdag sen skolavslutning. Kan ni fatta det ? Tvåan är snart slut! och 22 dagar kvar till jag drar!

Nu ska jag gå å va social med mina gööörls =)

Pussisar och Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nu har jag i luleå hittat din blogg /ec :)

2008-05-29 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0