Känns som att sommaren är nära :)

Jag har räknat ut hur många skoluppgifter jag har kvar att göra fram till sommarlovet, jag kom upp till 12. Det är ändå inte så farligt tycker jag. Nu börjar man se slutet på den här terminen vilket känns helt underbart.

Dom ringde från coopan idag och frågade om jag ville jobba V.29-31. Men nejnej jag ska inte jobba på hela sommarlovet så det så!. Det är mitt sista sommarlov i livet så någon måtta måste det ju vara. =). Plus att jag inte trivs det minsta på coop. Ska bli skönt att slippa dom. Kanske går tillbaka till MAX i höst, vi får se. Tänker inte tänka så långt fram för jag ska njuta av mitt sommarlov först.

Hade bara två lektioner i skolan idag, som vanligt på tisdagar med andra ord =). Fast jag var hos tandläkaren imorse kl 10 i stan. Men det gick väldigt fort, så det var ju skönt!

Mamma och jag ska äta räkmackor till middag MUMMS =) I just love it ! Sen ska jag plugga inför svenskaprovet som jag ska ha imorgon. MEDELTIDEN ! Kan det bli mer intressant? hahaha tror inte det va? ;)

Grattis till Becko som fyller 15 idag! =) Hoppas du får en underbar dag! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Helt rätt Clara, är det sommarlov så är det sommarlov:) Tack förresten

2008-05-07 @ 16:41:04
URL: http://beckooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0