Lill-Lördag

Sov hos Lundbergrana inatt för mamma är på kurs och åker Ålandsbåt så jag pallade inte laga middag själv och så blev det att jag stannade där. Jag och Amanda hittade vår gammla sommarskiva som vi bränt sommaren 2004. Då var jag 13 år och det märktes lite på musiksmaken haha =). Men det var jättekul och man fick så många gamla minnen som pluppade upp i huvudet. Ja herregud vad med minnen vi har tillsammans. =) Vi har ju faktiskt kännt varandra sen 1992 så det kanske inte är så konstigt ;)

Företagsekonomi provet gick JÄTTEBRA =D. Känndes vekligen superbra!. Sen så hade vi tråkig engelska och fick ännu en till uppgift och på svenskan kollade vi på "En riddares historia". Men jag pluggade geografi istället, vilket jag ska fortssätta med nu. Sen ska sjag hem till Maxen och äta tårta eftersom att han fyller 22 på fredag! Och när man har skilda föräldrar måste man fira två gånger..SUCK! det enda bra är att man får äta dubbelt så mycket tårta! haha =)

Ha en bra onsdag! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0