MÅNDAG

Hej Hopp

Tusen Grattis sötnosen Tobias Stensiö som fyllde 18 år igår <3.  Det var öppet hus hos han, jättetrevligt men kunde inte stanna så länge eftersom att Kalle från Norrland skulle komma idag.

Jättekul å se Kalle igen! Vi har inte setts sen sportlovet. Massor att snacka om också. Fick höra mycket från Mallorcaresan haha men brun var han då inte!! Till och med jag var brunare!! Hur kan detta gå till? ;)

Idag åkte jag och Kalle in till stan coh vandrade runt, åt på MAX och sen satte vi oss vid hamnen och njöt av solen. =) Sen så sa vi hejdå, men vi ses ju igen den 19 juni :D

Jag åkte till skolan och skrev sista provet för i år !! Sååååååååå skööööönt! Hoppas jag får mitt G i tyska nu. Klarade av engelska B också! Så jag är på TOPP =). VG i Internationella rellationer. Jag är nöjd med mitt skolår, har verkligen legat i med pluggandet sista halvåret.

Efter skolan gick jag, Emmy och Becka hem till mig och tröst åt med lite godis. Jag var inte på bästa humöret efter att ha fått reda på hur lågt vissa personer kan sjunka. Emmy hade också lite att prata om.. Ja, alla dessa problem.

Jag och Emmy fick lite träningsnojja och stack ut ooch sprang. PLUSPOÄNG TILL OSS =). Fast sen bakade vi en sockerkaka. men men det var vi värda haha =)

Ha det bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0