SÅÅÅÅ ÖVERSKATTAT !!!

Finns det något mer överskattat än Valborg?

Kvällen började bra hos Becka med grillning. Riktigt mysigt synd bara att solen inte sken så mycket. Jag och Emmy hade bestämmt oss för att dra till Hedda i Huvudsta så vi toh 20:53 tåget mot stan där vi även mötte upp Natta. Vi drack på tåget men när vi kom hem till Hedda så var det väldans lungt. Vi försökte dra igång något och tillslut kom det lite mer folk men då kom grannen och var sur som attan. Så då började alla dra, även vi. Nästa destination blev Jakan, i någon lägenhet hos någon. Emmy ledsnade lit eoch drog hem, vilket jag också självklart skulle ha gjort. Typ en etta och det sög totalt. Halv ett drog vi mot Kungsängen och tog bussen mot Lillsjön men vi kom inte längra än Kyrkvägen för där ville Towe av. Hon hade ju inte direkt någon plan så där stod vi haha. Vi drog upp till Centrum igen och hälsade på lite folk på passagen. Mitt busskort hade gått ut men Staffansson räddade min kväll/natt och  jag fick hans 24h kort. TACK =)

Ingen vidare kväll måste jag säga...Mår inte så bra idag, konstiga saker i mitt huvud.

Nu ska jag klä på mig och sticka över till pappsen för han ringde och sa att han bakat bullar =) Det var längesen mumms =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Verkar som att ni har lite att göra i Stockholm, när man måste sitta och dricka på tåget. :/ Eller är det kankse rent utav
en fjortis stil?:) haha...

2008-05-01 @ 21:25:02
URL: http://www.Ellanpellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0