SNÅLA JÄVLAR !!!

Min säng har varit efterlängtad hela kvällen kan jag lungt säga. Jobbade på coop från 18-22:15. Är något trött nu. Sista kunden var självklart apjopbbig och tog as lång tid på sig. SUCK jag ville bara hem!! Sen vare en till otrevlig gubbe som var och handlade idag. Jag blir så trött haha men nu efteråt vill jag nästan bara skratta åt han hör på den här: Gubben hade fått 6 st banankartonger från fruktavdelningen, men som tack vill vi på coop att man ska lämna en femma i insamlingsboxen för räddabarnen. Men den snåla jäveln sa: Det är två kronor man ska ge, jag har vart här förut. Men kassören brevid sa samma sak som jag att det skulle vara en femma men jag orkade inte bry mig så han fick betala två kronor. Nu efteråt kan jag bli lite arg när jag tänker efter, asså vad äre för en snål jävel som inte kan betala några kronor extra till räddabarnen? Inte nog med det, så klagade han på att vi på Coop var snåla som inte hade fixat barn TV´n i lekhörnan, när just hans barn ville kolla på Bolibompa medans han bråkade med personalen!!! BAJSGUBBE!!

Nu vill jag bara sovaa!!! =) Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken skit gubbe!!!

2008-05-11 @ 17:08:34
URL: http://www.Ellanpellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0