Söndag

Suprice-passet igår var ett danspass på friskis =). Det var kul och lite små crazy haha =P, det var som lite flängigt haha vet inte om jag tyckte det var så bra.

Sen åt vi middag och vi hade lite gäster hemma. Mamma lagade god mat som alltid och trevligt vare. Men sen drog jag, Emmy och Carro hem till Becka och mös med godis och film "alla älskar Alice". Skönt och bara ta det lungt. Emmy och jag tog nattbussen hem 01.10 och sen vara bara godnatt.

Nu är jag hos pappa men han är inte hemma (som vanligt!). Jag ska låna några idrottsböcker av han till ett skolarbete. Nu ska jag kila över till Lundbergarna och se vad dom har för sig =).

Grattis Erica som fyller 18 år idag!!!

Kommentarer
Postat av: ERICA

tack clara :)

2008-05-18 @ 18:03:39
URL: http://ericaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0