Tisdag..

Nuuuuuuuuuuuu viiiiiiiiiiillllllll jaaaaaaaaaaag haaaaaaaaa loooooooooooooooooov!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag trött på alla skoluppgifter. Jag får allting gjort men alltså de kommer bara mer, mer och mer hela tiden. Läarana vill verkligen plåga oss in i det sista. Men tänk så underbart snart har jag avklarat det jobbigaste skolåren av alla 12 så har jag snart klarat det!! Snart i mål med andra ord, sååå underbaaart! =).

Bara 14 skoldagar kvar till SOMMARLOVET! Och då är alla softa skoldagar inräknade! Låter ändå ganska så bra=).

Idag har jag vart hos optikern så nu har jag fått ett par linser som man kan ha i 24/7 i 30 dagar! =). Det betyder att jag kommer spara 30 sekunder på mprgonen och 30 sekunder på kvällen. Alltså får jag sova en HEL MINUT EXTRA =) hahhaha!

Nej nu ni ska jag sova så jag är pigg imorgon då jag har TYSKA halv 9!

PUSSISAR OCH KRAMISAR från Lilla mej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov så gott!
http://sallskapsresan.blogg.se
En ny reseblogg! Gå gärna in och kolla och tipsa era vänner :)

2008-05-20 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0