En helg i Linköping

Nu är jag hemma efter en hel helg i Linköping hos brorsan. Jag och Victor åkte i fredags och resan gick bra fram tills vi kom till Linköping då virrade vi bort oss och åkte runt på alla möjliga gator. Men till slut hittade vi till Ryd och Joel :). Vi åt en god middag som Joels lägenhetskompis Axel hade lagat. Sen kom några kompisar till Joel över och det var supertrevligt! Vi drack och sen stack vi ut på studentkrogen. Det  var askul! Vi träffade några smålänningar som vi dansade med typ hela kvällen. :)

Igår var vi rätt trötta men vi tog iaf en promenad till stan och tog en fika. Linköping är en mysig stad tycker jag och ännu mysigare när det var julstämmning i hela staden. På kvällen åt vi middag hos Joels kompisar, maten var jättegod trots att Valona hade glömt poatisen ;). Det blev utgång igår också fast det tog rätt lång tid innan jag kom igång, jag var rätt trött men det blev en kul kväll med mycket dans. Sen stack vi hem och åt knäckebröd till klockan 4 haha.

Idag har vi bara softat och kollat in universitetet. Jag blir supersugen på att börja plugga!! :) sen kollade jag, Joel, Victor, Axel, Valona och Mitta på Forrest Gump  ! Den är så sorglig och super braaa :). Joel började gråta i slutet ;) och då är det sorgligt för det är inte ofta jag ser han gråta. haha. Resan hem gick bra men nu är jag supertrött. Måste skriva klart filosofin nu sen ska jag kolla Wallander soom går på TV och sen sovaaa :)


Bästa helgen på länge! :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter verkligen super :) Spela bra imorn på dm :)

2008-12-01 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0