:(

Kom precis hem. Jag har varit och hjälpt pappa med att flytta från villan till Norrboda (AV ALLA STÄLLEN!). Yeah yeah lägenheten var fin iaf :). Kändes lite konstigt att lämna villan vi har trots allt bott där i 6 år och trivts bra. Speciellt alla sommarminnen, grillkvällar och alla jular =/. Jag trodde inte det skulle kännas så mycket men nu när man verkligen insåg att det var sista gången man satte foten där blev det lite känslosamt . Men livet går vidare och saker förändras.

Ska snart iväg på träning, inte så jättepeppad för jag måste srkiva ett tal när jag kommer hem och plus att jag har prov imorgon. Men det blöir ju inte bättre för att jag skippar träningen.

Nu vidare! Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0