KORPIKYLÄ:D

Usch åker redan hem imorgon ! SUCK vad tiden går fort när man har roligt.  Hlegen har varit jättekul! Fredagen var kul men lördagen var ännu roligare. Kul att man fått klära känna nya bekantskaper här uppe, som Elin och Linda =). Måste bara berätta om en rolig händelse som hände i lördags på AKB, när vi var på dansgolvet så kom en thailänsk Kille/man fram till mig och började snacka engelska. Elin och Linda började dra i mig fär att jag inte skulle snacka emd han. Men thailändaren vägrade ge sig så sträckte han fram sion mobil och ville att jag skulle skriva in mitt mobilnummer. Dum som jag var så gjorde jag det, men tänkte inte mer på det den kvällen för jag gick iväg och började dansa igen. På morgonen efter så ringer plötsligt min mobil med ett nummer jag inte känner igen så jag tänkte bara oj undra evm det här kan vara och vem om inte thailändaren som säker glatt i andra änden "GOD MORNING!". Jga fattade först ingenting men 2 sekunder senare kom jag på "shit det är ju thailändaren", så jag la fort på. Han ringde en gång till och en gång till men sista gången gav jag telefonen till Simon. HAHA och oj vad vi skrattade =P. Thailändaren i andra änden blev ju förskräckt när det var en killröst som svarade och Simon spelade med att det var mej han träffat på krogen igår, Thailändaren utbrister bara "Are you a girl? OMG!!!". Så var jag av med honom! Tack Simon :)

Imorse var jag och Kalle uppe på Lindbecksbacken och lyfte in några grejer i ett förråd och sen har vi burit ca 250 däck som varit på plansilon. SUCK bara 200 kvar imorgon ;)
Idag har jag träffat Linda i stan och tagit en fika och pratat om helgens bravader =), jag ärså glad att jag lärt känna er!

Kalle har somnat så nu ska jga också gå och sova! Imorgon bär det av hemmåt. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Clara, du måste komma upp snart igen! vi måste ju ta repris på AKB ;p

2008-11-05 @ 23:07:03
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0