Lill-Lördag :)

Idag hade vi svenska skrivning i 3 timmar.. USCH hatar sånt. Gick väl sädär..

Idag hade vi första luciaträningen :) Jag tycker det är jättekul och vi var 43 pers som ville vara med men det lär ju vara ganska många som hoppar av. Riktig julstämmning var det iaf :)

Var hos pappa efter skolan och hjälpte han med att packade upp massa grejer i nya lägenheten. Den är verkligen fiiin tycker jag :). Snart ska jag börja fixa mig för ikväll äre Lill-lärdag och utgång på Klubb Onsdag :). Jag var först inte alls taggad för det men nu börjar jag bli. Ska bli kul och dansa av sig alla bekymmer hehe :)..

Nä nu måste jag fixa lite för vi är några so ska föra hos mig! :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0