Lördag

Sitter här och vet inte vad jag ska ta mig för en lördag som denna. Känner mig enormt trött. Jag är bjuden på syjunta hemma hos Beckas kompis i Bro. Kanske åker dit. får se kanske blir kul :)

Igår var det iaf kul hos Sanne. :) Vi vär rätt många och jag var väl kanske fullast eller iaf högljud enligt Ante som sa till mig hela tiden att jag skulle sänka decibellnivån haha =P. yeah yeah så det kan gå . Tiden gick enormt fort! jag var hemma tjugo i 4. Fattar inte hur det kunde gå så fort.

Idag har jag och Natta varit i stan och shoppat en vinterjacka. Det blev en röd dunjacka från Stadium haha och jag var inte ensam om att handla på stadium idag för alla skulle visst köpa en jacka idag. Vintern han ju kommit till Stockholm! =). Såg några barn åka pulka idag men det var nästan så att de åkte på gräset haha =P Man måste passa på när snön kommer!

Några bilder från igår:


Jag och Thowe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0