LÖRDAG

Sitter och dricker kaffe för att piggna till eftersom att jag jobbar kväll idag. 17-23..mindre kul!

Något som var jävligt kul var utgången igår! Bästa på länge! Först var det förkrög hos Natta i Bålsta och det var supertrevligt och mycket gott  att äta :). Vi taggade till och drog in till Gammlastan och Huset. Jag hade aldrig varit där förut men det var superbra! Fast vakten vid dörren var ju typ dum men endå, vi hade kul!. Tråkigt att Emma och Towe inte kom in och att Philp blev utkastad..haha han hade druckit lite mkt. Träffade iafen söt kille som jag dansade med resten av kvällen :) Jag älskar att dansa, man blir så glad och känner att man lever livet =).

Jag var hemma kvart över 4 och Natta som skulle sova hos mig hittade sig också ett litet ragg så hon kom en timme senare. :) Vi åt en minipizza och gick och la oss. Jag har bara varit trött idag men ingen huvudvärk som tur är eftersom att jag ska iväg och jobba. Känner inte riktigt för det men men..

Nästa utgång blir på onsdag på HirchenKeller där det är svenskahits hela kvällen :) Många från skolan ska ut eftersom att vi är lediga på torsdag. =) Wiiihuuu..

Bilder från igår:


Emma :)

Jag och Natta:)

söta Emmy :)

haha Becka och Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0