Måndag

Så var det måndag igen. Fick nyss ett sms av Emma "vart är du?"... Såååå typiskt jag som trodde att vi inte hade någon filosofi idag. Men det hade vi tydligen så nu måste jag snart bege mig till skolan i snöstormen. Jag har packat min väska för jag ska bo hos pappa och hans nya lägenhet några dagar.

Jag har iaf varit duktig och ringt om en ny linstid.. haha jag har ju sån telefonskräck! Måste ringa till körskolan och avboka min körtid för andra gången också jag gruvar mig men MÅSTE! :P


Det här vaknade jag av imorse..



Lite irriterande granne alltsååååå... =P haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken liten flur! värre än den värsta väckarklocka !:O

2008-11-26 @ 20:09:44
Postat av: Emma

haha är det en byggarebob skruvmejsel XD?

2008-11-27 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0