Onsdag

Kom precis hem, jag har varit i jakan och haft körlektion. Det gick väl sådäär var rätt trött, jag övade iaf på start i backe. Bilskolläraren pratade ganska mkt så mer än så blev det typ inte =p. Som tur var kunde pappa skjutsa mig dit och hem så jag slapp ta tåget. =)

Jag och Emma har pluggat hela dagen på rättskunskapen känns det som. Hoppas jag kan det nu! Sen så har vi haft lucia-övning. jag älskar att sjunga hihi man blir så glad =).

Mamma lagar mat och jag typ dööör av hunger! MAT MAT MAT!


See you!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så kul att sjunga för man kommer verkligen in i en julstämning :D och så är det ju roligast att sjunga med sina vänner :D

2008-11-27 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0