Onsdag kväll

Pluggat filosofi! Skönt att den kursen snart är över.

Jag och Victor åker till Linköping på fredag som sagt! Vi tar bilen, eller rättare sagt Victor tar bilen och jag åker med ;) Ska bli kul att hitta på något och komma bort några dagar. Jag tycker att jag är värd det efter veckans hårda plugg! Ska bli kul och träffa Joel också, fastän det inte var så längesen vi sågs :) saknar mig kära storebror ju!

Nu ska jag sova och vila mina hjärnceller så dom är funktionella till proven imorgon :)


Puss och godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till på proven ^^ <333

2008-11-27 @ 15:56:08
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Emma

Clarabella, du måste ju blogga från lidköping ju ! :D

2008-11-29 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0