Söndag

Igår kväll var Carro och Sabina hos mig vi tog det chill och åt popcorn :)

Idag har jag jobbat hela dagen och när jag skulle hem var det snöstorm ute. Tuuur att min nya jacka jag köpte igår var varm och släppte inte in nån kyla för jag var tvungen att gå till stationen eftersom att det inte gick någon buss. När jag kom hem hade mamma lagat mat men jag var fortfarande mätt efter lunchen på jobbet. Nu sitter jag i soffan och kollar på Wallander som går på TV.

Jag har ångest för skolan. Det är så himla mkt och göra hela tiden och det tar aldrig slut. Jag längtar tills alla prov är avklarade. Nu ska jag kolla klart filmen sen sova.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0