Tisdag

Det här har verkligen inte varit min dag. Ville inte gå upp imorse.. kände mig bara såå trött. Skulle egentligen vara på en elevrådsutbildning idag men hur kul lät det? Inge vidare enligt min mening så jag struntade helt enkelt i den. Skrev ett prov i redovisning och beskattning idag det gick sämst! Jag trodde jag kunde det men fick ej ut rätt resultat jag blev arg och förbannad på mig själv! USCH!

Vi hade max-test på idrotten idag, vi skulle köra oss helt slut tills vi nådde maxpulsen jag tror jag gjorde det. Vi sprang och till slut låg alla på golvet.

Emmy och Becka har ätit tacos hos mig ikväll och nu sitter jag här. Becka och jag har varit på gympa men det var tungt i kroppen efter max-testet.

Nu ska vi plugga inför svenska skrivningen imorgon!!

Visst är det skönt att få gråta ut ibland?



PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0