Du kanske får reda på ngt som du inte visste om mig tidigare :)

Hade lite tråkigt när jag pluggade så jag tog ännu ett test från Towes blogg.. Hihi sorry! ;)

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 25!
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Bara en gång på RIKTIGT
Vad tycker du om kärlek? För det mesta är det väl underbart
När kramade du någon sist? Några timmar sen
Kramade du någon speciell person? Ja, Pappa
Har du svårt för att bli kär? Jaa! önskar det vore enklare
När kysste/hånglade du med någon sist? I fredags
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Japp
När fick du senast en komplimang? Idag för mina nya skor :P
Har du hånglat med någon av samma kön? Nepp
Hur ofta ljuger du? Inte ofta

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?
 Nej nej
Lekt med någons känslor? nää inte på ett elakt sätt..
Hånglat med någon riktigt ful? Kanske hänt
Hånglat med fler än 50 pers? Nää
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jaa
Gjort något riktigt dumt? Ja det har väl alla?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton efter 15årsålder? haha nejnej
Åkt ambulans? Japp i sommras när jag var på fyllan och trodde jag brutit foten ;)
Opererat dig? yes
Brutit något? Nej tack och lov
Gjort nåt olagligt? Jaadå vem har inte?
Blivit polisanmäld? Ne, så långt har det inte gått
Slagit ner någon? Nej gillar inte att slåss
Skämts över dina föräldrar? Ja, vem har inte?
Skämts över dig själv? Ja, mpnga ggr
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tagit droger? Nej
Vart full? jess
Varit kär? Aaaa,
Varit kär i någon du inte haft chans på? Jaa det är klart ;P

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
 Natalie efter krogrundan i fredags
Fick dig att skratta? kommer inte ihååg.
Såg dig gråta? Emmy
Fick dig att gråta? Han börjar på J
Du delade en cigg med? har inte rökt sen Kreta så kanske Amanda?
Du gick på bio med? Norrlands gänget
Skällde på dig? hmm.. kommer ej på
Du tänkte på?Madde eftersom att vi diskuterar varå bloggar just nu på msn

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? nee
Köpt någonting? Ja, en chokladkaka på Konsum för jag tyckte lite synd om mig själv ;)
Dansat? nää tror ej det
Sjungit? Jaaa i badrummet.. ALLTID
Saknat någon? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0